pokračovat v nákupu
Košík 0
  • Váš košík je momentálně prázdný.
Proč letos nevytvořím novou kolekci?

Proč letos nevytvořím novou kolekci?

Přemýšlím nad tím, co nám tahle doba dává. Jako vždy totiž hledám to dobré, protože věřím, že každá situace nám nakonec přinese mnoho dobrého.
U mě to všechno začalo už minulý rok touto dobou. Připravovali jsme se na poslední čtvrtletí roku, nejsilnější sezónu, šili náš nejlepší produkt - kabát a s ním novou skvělou kolekci. Měli jsme velké plány. Jenže očekávané prodeje nepřišly, já udělala pár podnikatelských chyb a na přelomu roku mě to málem stálo deset let práce a vše, co jsem pod značkou DAYA vybudovala. Stála jsem před rozhodnutím, buď se opravdu naučím podnikat nebo to zabalím.
Za podpory mých nejbližších a pod vedením úžasné koučky Dominiky Špačkové z
Maminkatelky - podpora pro maminky, které podnikají
jsem se dala tou první cestou a začala se učit... tabulky, online marketing, plánování, procesy, delegaci, počítat, počítat, počítat, rovnat, dávat vše do pořádku a hlavně přemýšlet úplně jinak.
A potom přišla karanténa a návod na roušky, který na všech sociálních sítích a v médiích viděly 2 miliony lidí. Dodnes nechápu, co se vlastně stalo a jak. Chtěla jsem dát lidem návod, abych nemusela roušky šít (ano...za nejlepšími nápady hledej lidskou lenost), ale to, co se strhlo bylo neuvěřitelné.
Na jarní kolekci tedy nebyl ani čas ani myšlenky a během léta to bylo dost podobné.
Rozhodla jsem se tedy pro krok, kterého jsem se vždy děsila nejvíc. Nevytvořím v tomto roce novou kolekci. "Ušetřený" čas věnuji zdokonalení klientské péče, šití pro vás na míru, postavení značky na nohy a učení se tomu, jak pro vás být lepší značkou.
Věřím, že mě pochopíte a podpoříte... a nebojte, krásných kousků pro vás máme více než dost! ❤️
S láskou
vaše Daniela
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie.